Vådlandsknuten (31.01.2017)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Start point Fossbekken (380m)
Endpoint Fossbekken (380m)
Characteristic Snowshoe trip
Ascents Vådlandsknuten (811m) 31.01.2017

Flott solskinsdag etter at det kom 20-25 cm nysnø over 600 moh på sundag. Gjekk til fots langs Fossbekken og over Fisketjørnane og tok på trugene i austenden av Indra Fisketjørn. Det var fotspor i snøen langs stien oppover mot Vådlandsknuten. Oppe på drøyt 700 m kom eit par nedover mot meg og dei hadde nettopp vore oppe på Vådlandsknuten. For min del var eg glad eg hadde truger sjøl om det var ferdigtråkka spor. Etter ein kort pause på toppen gjekk eg ein ekstrarunde aust- og sørover over Langavatn og Vådlandsvatnet for ismålinger med øks. Siste del av turen tilbake i same spor som opp mens det var nymånesigd på kveldshimmelen.

På Indra Fisketjørn. Stien mot Vådlandsknuten går gjennom skaret midt på bildet.
Oppe på ca 700 moh der eg traff to andre turgåarar på veg ned frå Vådlandsknuten.
På toppen med Vinjakula i bakgrunnen t.h.
Nordover mot Boknafjorden og Ryfylke i det fjerne.