Gravferd (31.12.2016)

Written by Snilen (Lars)

Ascents Hjertås (147m) 31.12.2016 12:00
Høgståsen (175m) 31.12.2016 12:00

I anledning av at Andebu fra i morgen legger under seg Stokke og Sandefjord, gikk dagens tur til Stokke og Sandefjord, som mister sine kommunetopper fra i morgen. Det var med andre ord siste dag til å besøke disse toppene som kommunetopper. Vi skrev oss inn i bøkene på begge topper. På den litt sære Høgståsen er det nok en mulighet for at vi var de siste besøkende på Stokkes kommunetopp, men på Hjertås i Sandefjord traff vi opptil flere folk både på vei opp og ned. En seigmann ble etterlatt på begge toppene som en liten hilsen til neste besøkende.

Det ble nok Sandefjord

Written by Snilen 01.01.2017 18:34

Litt snålt å kjøre langt innover skauen forbi Re kommune og møte et skilt med Sandefjord kommune. Men høydemessig vinner Andebu(y)

Kommunenavn

Written by TERJES 31.12.2016 17:26

Jeg går ut fra som en selvfølge at det nye navnet på disse kommunene blir Andebu, men hvis de vil ha et helt nytt navn foreslår jeg Andeby.