Eikåsnipa..medan vi ventar på ekstremvarsla skal slå til.... (26.12.2016)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Uppstunet (202m)
Endpoint Uppstunet (202m)
Ascents Eikåsnipa (826m) 26.12.2016

Det kjem nokre råser og det er vel kanskje ikkje det beste været for dagen! Det snør tett, med drev og eg tenker at ein tur på Støylen er ganske greit idag. Uværet Urd er venta å treffe kysten på ettermiddag. Men kanskje det er greit alikevel med ein tur oppom Eikåsnipa før det blir for ille!! Eg vurderer etterkvart, det er verst i vestabygene! Eg kjenner fjellet og det er igrunn ganske flott å være i sånne element når ein kjenner seg trygg og er førebudd. Det er nok den heftigaste turen til toppen eg har hatt. Men hadde eg følt meg utrygg, hadde eg snudd. Hærleg tur med nydelig puddersnø nedover og nokre fine telesvinger, men kanskje heller litt flatt lys!! :)

Ein liten stopp for å vente på at vestabyga skulle gå over!
Kanskje den kraftigaste vinden eg har stått i ly bak ein varde, nokon gong!Men det er hærleg også :)
Pudderføre ovanfor Støylen i dag :) Det skiftar fort...

Tøffing

Written by Atomsilda 26.12.2016 23:12

Mye skal til for å stoppe deg skjønner jeg! Snøen er jo kommet...så da må man jo på tur :)

Sv: Tøffing

Written by Eikås 28.12.2016 20:08

Ja...no forventar eg nokre fine vinter måneder framover :) Det hadde vore kjekt med nokre skaplege langturar no...Har då fått overført 6 ekstra fjelldagar ifrå jobb, til det nye året! Då blir det bra :) Dåke har sikkert fine og stabile snøforhold no gjerne! ?