Jendemsfjellet- Fræna (27.11.2016)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Jendemfjellet- p (71m)
Ascents Jendemsfjellet (633m) 27.11.2016

Eventyrlyst og rastlausheit tenker eg høyrer godt ihop i totalen av vår ville natur! Og det er vanvittige store kontrastar me har her og innan ein 5 t køyretur, etter våre "fartsgrenser". Ruskete værmeldingar denne helga, men det er då ingen hindring når behovet for naturopplevelse og utløp for energi er stort!! Det er berre fint å sette seg i bilen, reise avgårde og oppleve alt det naturen har å by på. Det blir nokre mil i bil og fint er det då å sortere tankar og planlegge nye mål :) Det er ganske sjeldan eg høyrer radio og ser tv...men i bil skrur eg gjerne på lyden! Denne gangen var det Lisa Ekdahl og Lars Winnerback som stjal oppmerksomheita med nydelige låter. Den stemninga må eg berre dele, all den dårlige salgs og julereklamen som snart har fylt heile nettet snakker eg ikkje om!!
Jendemsfjellet var eit spesielt flott fjell, med ei nydelig havutsikt. Det er godt merka og det er nok lagt ned mykje arbeid i tilrettelegging av stien. Parkeringsplassen er det ingen ting å seie på. Hadde litt vanskar med å bestemme meg kor eg skulle stå, sidan eg nesten hadde ei heil fotballbane i areal for meg sjølv. Rufsete vær med sterk kuling i kasta og snøbyger på toppen. Ingen andre å sjå på tur, ganske så stille og fredelig i fjellheimen.

Nydelige kontrastar mot Grisetskolten og Veten!
Fantastisk med vær!!
Flott sti mot Jendemsfjellet 633 m
Nydelig havutsikt ifrå Jendemsfjellet 633 moh

Missing title

Written by ligroenb 02.12.2016 21:26

Det er en kjempeflott tur !! Husker vi også hadde en meget vindfull tur dit med Vinjar i bæremeisen i fjor vår på starten av vårt herlige toppraid i romsdal og nordmøre. Utrolig flott der oppe !!

Sv:

Written by Eikås 04.12.2016 21:56

Hærleg når det ruskar litt :) Det er eit nydelig område og kjekt er det å utforske kystfjella oppover. Spesielt når det ikkje er noko til skiføre her heime! Satser på det kjem ein meter til jul :)