Fantekjerringkollen (01.05.2016)

Endpoint Gulset
Ascents Fantekjerringkollen (247m) 01.05.2016

Tredje ti-topper 2016

I typisk meg stahet, så kunne jeg jo ikke la Rune (Taxitheo) gå tredje og siste ti-topper for dagen alene, så dermed hang jeg med til Fantekjerringkollen også! Er ikke bestandig like lur! Tre topper på en og samme dag, for en utrent kropp, kunne jo ikke bli noe annet enn vondt det! Fantekjerringkollen føltes som en lidelse til tross for at det er en rimelig kort tur, men på dette tidspunktet verket alle kjente og ukjente muskler og ledd. Turen var sikkert kjempefin, men helt ærlig, så var jeg så sliten på dette tidspunktet, at jeg fastslo vel at det var en utsikt, før vi gikk ned igjen.

På denne turen orka jeg ikke dra på kameraet en gang, men kan love at det ble nok pauser underveis for det! Var kjempeglad når vi kom ned igjen til bilen og vurderte om det kanskje bare var like greit å slutte med dette "tullet" mens jeg fortsatt levde. Neida, det var en bra turdag, og begynnelsen på et eventyr uten sidestykke var et faktum!