Enkelte turar vil ein alltid hugse litt betre enn andre!! (24.09.2016)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Stolshyrna (1,849m) 24.09.2016
Svartaksla (1,524m) 24.09.2016
Vasstekehyrna (1,613m) 24.09.2016

Gode meldinger for helga og i høgfjellet! Rinddalshyrna var hovudmålet denne turen og eigentleg alt av røde nåler/topper i ein fin rundtur i dette området! Vakna om morgonen og såg nysnøen i Storskredfjellet 1814 moh. Pakka sekken utifrå dette, etter ein solid frukost med laang nytelse av presskannekaffe. (For min del sikkert i ein time!) Kl 10 starta vi ifrå øvre Flo med litt regn i lufta, men også med ei visse om betre timer og tider ifølge yr.no Svartaksla og Stolshyrna var hustrig med skodde og litt sludd i bygene. Sidan gjekk det ifrå vinter til sommer og vi rusla jamt og trutt over høgdene mot Rinddalshyrna.

Ifrå Stolshyrna mot neste mål Rinddalshyrna 1680 m
Rinddalshyrna og Vasstekehyrna
Ifrå Rinddalshyrna 1680 moh med Oppstrynsvatnet i bakgrunn!

Tenker ofte på ord og lesnader ifrå Arne Næss, idet ein tek avgjerdsler i ein tur. Ingen unntak denne gongen heller då vi etter Rinddalshyrna skulle vurdere tida vi var komt til på døgnet og i forhold til kva vi ville vidare. Alternativet var å gå ned samme rute som otto (Otto Lund)https://peakbook.org/tour/144615/Stolshyrna+%26+Rinddalshyrna+-+Stryn.html eller plukke med resten av 100 pf toppane på ryggen ut. Kl var rundt 17.30 og vi visste at det ville bli med hodelykt på retur ifrå siste fjelltoppane. Noko som vedlagt sporlogg bærer preg av og hodelykter er det begrensa lys ifrå. Litt av eit hyllesystem å finne ut av! Kotane på kartet kunne vise at det var fin rygg å gå.... Eindel opp og ned, fram og tilbake i fjellsida og kl var blitt eitt om natta! Ganske sikkert var me godt synlege der oppe i fjellsida. Gps og sporlogg er ein fantastisk ting og vi fant omsider vegen ut!! Håpet var berre at ingen bygdefolk skulle observere lyktene eller i så tilfelle synest dette var unormalt!! Lykka var på vår side. Då vi var komt til bilen att kl to, var det reine tropenatta med 15 varmegrader. Strålande nøgde var vi begge to, og ei god glede av å ha utnytta døgnet i eit fantastisk fint fjellområde.

Vasstekehyrna 1615 moh Erdalen og Lodalskåpa 2083 moh i skodda bakerst i bildet
Fantastisk å krype i soveposen denne natta..

Takker for fin tur Brit Siv Fimland

Nokre gode sitat ifrå Arne Næss og til ettertanke!: " Man nyter og kommenterer utsikten - og så skynder en seg ned i dalen før mørket kommer. Men vi trenger kontraster!"
Sånn er det vel også i dag, fjella er nesten folketomme kl 17.00

" Mest mulig av tiden må stå til fri disposisjon, være fri tid uten på forhånd planlagte gjøremål, slik at spontaniteten kan maksimeres"
Dette tenker eg må være ein fin leveregel :)

"Antall har alltid gjort inntrykk og litt samlemani har blanda seg inn. Dette sammen med det guddommelige i å følge tindeeggen og ryggen ifra morgen til kveld. Vandring opp på tinder ble en lidenskap"

Det kjennast fint at vi mennesker gjennom tider, lir litt av samme galskap og gleder!

Enkelte turar....

Written by Eikås 27.09.2016 21:33

Tusen takk for dei kjekke tilbakemeldingane på rapporten :) Det er flott å kunne få dele tankar og opplevelser ein har til og i naturen ilag med andre. Det er interessant og lærerikt å lese dei mange ulike rapportane som er. Så kan ein jo filosofere litt ilag over gode tanker og meiningar :) :)

Fin rapport..

Written by opps 27.09.2016 21:23

Fine bilder og artig å lese tur rapporten, å knote ned fjellsiden i mørket er ikke noe kjekkt. Håper dere fikk sove lenge om morgenen etter en så lang tur...

Sv: Fin rapport..

Written by Eikås 28.09.2016 21:19

Takker for det Oddveig :) Den knotinga kan jammen være ein tolmodtest av og til :) Artig at du nevner soving...det siste eg sa var at eg skal jammen sove til laaangt på føremiddag!!! Men det enda med eit grynt ifrå sidekamerat..."skulle ikkje du sove!!" kl var 08.00 og presskannekaffe`n var på gang! Kanskje det er eit teikn på at ein er begynt å eldast og ein trenger mindre søvn!! :)

Overskrifta var virkningsfull

Written by Øyvindbr 27.09.2016 09:58

Så denne måtte jeg se ekstra nøye på. Ikke Øyvindvær, men det får en jo sjelden, så det er vel slitet og gleden over å være i form i flott og mektig natur og følelsen som kommer etter endt slit. Og mørkets stemning på slutten skal aldri undervurderes...

Fint å blande inn Arne Næss ja, jeg filosoferer jo mye sjøl over ting på mitt eget vis. Og sjøl om jeg ikke ønsker at "alle" skal renne ned naturen så vi ikke får den positive ensomheten vi søker på tur så syns jeg det er litt vondt når folk ikke forstår hva jeg/vi mener eller tenker når vi stadig vender tilbake til fjells. Moro oss imellom å omtale hverandre som sprø og gæærne, men å bli omtalt som ekstrem fra eksternt hold pga en fantastisk livsstil og interesse, det syns jeg ofte er litt trist. Men det gir jo god grobunn for morsomt baksnakk overfor de som ikke har skjønt noen verdens ting...:)

Takk for inspirasjon, jeg tenker nemlig så mye på Strynenaturen for tida at jeg ikke klarer å sitte

Sv: Overskrifta var virkningsf

Written by Øyvindbr 27.09.2016 10:00

stille på kontoret mitt! :)

Sv: Overskrifta var virkningsf

Written by Eikås 28.09.2016 21:45

Takk gode Øyvind for alltid ærlege, filosofiske svar og meiningar :) Overskrifta prøver eg å tenke litt over, kva ein vil formidle og kva som kjennast rett iforhold til turopplevelsen! Eg tenker som du og filosoferer nok mykje i naturen og prøver å vise den respekten den fortener tilbake! Du må berre gi eit vink når du har tid og anledning til turer i nærområdet her. Husrom for fjellfanter har vi alltid og det er berre kjekt :) :)

Herlig rapport

Written by mortenh 27.09.2016 09:44

Herlig rapport Janne og mye fine bilder og gode sitat. Arne var en klok mann!

tida

Written by kobbenes 27.09.2016 09:08

den med tida er god! der er alt for ofte ein skal rekke noko etter tur, og det kan virkelig forpurre roa i fjellet

Missing title

Written by Annehege 27.09.2016 08:59

Nydelige bilder fra flott tur! Fikk lyst på en høsttur:-)

Det var..

Written by janyga 26.09.2016 22:28

..litt av en tur ja. Og artig med Arne Næss sitatene :-)

Høststemning i Stryn

Written by JoSo 26.09.2016 22:15

Flott rapport & herlig høststemning i bildene, Janne :-) Og litt av en tur!

Sitater

Written by Atomsilda 26.09.2016 22:13

Godt å høre...at en klok mann som Arne Næss...hadde akkurat den lidenskap og de litt gale tankene om fjell...og tinderangling. Prøver å forklare...billedgjøre dette for kona....men sliter med å få henne til forstå vår lidenskap for stein og ur...og luftige rygger.