Kiursnakken (24.09.2016)

Written by ligroenb (Lise Grønbukt) GSM

Ascents Kiursnakken (178m) 24.09.2016 14:53

En transporttopp etter å ha besøkt klatreveggen på Sandane. Vi var der sammen med Bjørn, Hannah og Steffen og jaggu traff vi ikke på sjølvaste familien Kobbenes ! Det var et meget hyggelig treff :-) Vinjar var rimelig lei og trøtt etter to timer innendørs og hadde mest moro med å hoppe på tjukkasene under veggen. Jeg tenkte derfor at en liten 100 pf bestigning på hjemveien ville gjøre susen :-)

Vi parkerte øverst i veien etter skrotsamlinga til vedkommende som bor ved avkjøringen på Hjelmeseth og satte i vei oppover traktorveien. Vi tok av første til høyre på traktorveien etter ca 300 meter, noe som viste seg å være hakket for tidlig og måtte derfor bryte oss gjennom tett skaug over feil liten"kul" før vi kom oss på rett kurs mot Høyeste punkt igjen . Finere eller rettere sagt mer utsikt fra første "kulen" mot Lotsberg

Missing title

Written by kobbenes 24.09.2016 16:14

sjå der ja! adskillig bedre stemning! toppinnstinktet er allereide hardt innpoda :-)

Sv:

Written by ligroenb 24.09.2016 17:42

Det var lettere å få ham med på dette enn klatringa ;-) satser på at det blir mer spennende etter hvert !