Gaustatoppryggen (05.09.2016)

Written by Mayhassen (Øyvind Mathiassen) GSM

Start point Stavsro parkering (1,187m)
Ascents Gaustaråen punkt SØ for topp (1,615m) 05.09.2016 09:04
Visits of other PBEs Stavsro (1,173m) 05.09.2016 08:13

Ble en bra start på dagen, våknet opp til supervær, nedenfor Gaustatoppen. Tuslet opp til kommunetoppen som ligger på ryggen der oppe.

Denne kommunetoppen er jo selve symbolet på det meningsløse med denne samlingen. Spesielt når man ser på kartet, at man har vært på hovedtoppen før, men må ta turen en gang til, til et punkt på en rygg.

I dag føltes det ikke mye meningsløst ut, nydelig turvær i frisk høstluft.

Hadde vel egentlig tenkt opp til topps, men ble sittende på ryggen en stund, og konkluderte med at det var bra nok.

Nå blir det bra å komme seg til bilen, kjøre til neste turmål, og ikke minst møte på Øyvind, Chris og Sondre - gjelder vel å samle kreftene igjen tipper jeg.

Gleder meg til gjensyn!

Written by Øyvindbr 05.09.2016 13:19

Sitter trøtt og sliten i et møte nå, dvs pause akkurat nå da. Drømmer meg bort til tur om få timer!!! :)

Hils gutta

Written by mortenh 05.09.2016 10:46

Hils gutta og kos deg videre på tur - Mr. Live reporter :-)