Topp nr 100! - Snøhetta Vesttoppen (18.08.2016)

Written by JohnTiger (John Bårdset) GSM

Ascents Snøhetta Vesttoppen (2,253m) 18.08.2016

Dagen etter at jeg hadde vært på Larstinden bar det avgårde til topp nr 100, Snøhetta Vesttoppen.

Det er egentlig ikke så mye å si om denne toppen, annet enn at det var en ev de enkleste og letteste toppene jeg har vært på. Først fin sti innover mot Snøhetta, deretter tok jeg av på T-stien opp mot Vesttoppen. Selv om det var stein hele veien til topps, så var det meget lettgått. Steinene lå fint plassert slik at det nærmest var bare å gå uten å tenke så mye.
Selv om jeg på ingen måte er i god form, eller gikk særlig fort brukte jeg bare 4t15m opp og ned igjen inkl en del pauser for mat og fotografering.

En flott tur å runde av de første 100 toppene med :)

Topp nr 100! :)
Selfie på topp nr 100!

Grattis med de første hundre.

Written by Harex 27.08.2016 00:01

Godt å nå de første hundre og flott at du fikk finværet på denne turen. Kjenner jeg må få til en septembertur selv...