Rauma: Randsetfjellet og Skåla (17.06.2016)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Landresetra (285m)
Endpoint Landresetra (285m)
Ascents Randsetfjellet (525m) 17.06.2016
Skåla (667m) 17.06.2016
God parkeringsplass ved Landresetra.
Skodde på Randsetfjellet, men ikkje regn.
Skodde på Skåla, men ikkje regn her heller. Gode stiar til begge toppane og veldig lett å finne fram.

Hadde overnatta på parkeringa i Rødvenkrysset etter tur med Jan Petter på Tarløysa kvelden før. No var eg overlatt til meg sjølv, planen for dei neste 8 dagane åpen. Sidan det låg skodde nedpå fjella vart valget i dag å starta med 2 gjenståande lave toppar på Rødvenhalvøya. Kjøyrde bomvegen til Landresetra. Her er det god parkeringsplass, kunne og overnatta her men dette viste eg ikkje. Gjekk først til Ransetfjellet. Tok ein rundtur, fulgte veien austover, så inn på stien og over toppen og sti og veg vidare ned til parkeringa igjen. Ny tur til Skåla. Gjekk forbi sætra, så gjennom orkanskog og på god sti til Skåla. Skodde på begge toppane, men slik er det berre. Vidare til Mittet og Skarven/Bolfjellet.