Stryn/Luster: Kvitekoll, Nordfjord pf 100 komplett! (27.05.2016)  6

Ramnane (1,844m) 27.05.2016
Sørvest for Ramnane (1,872m) 27.05.2016

Nordfjord

På Kvitekoll, siste topp i Stryn og Nordfjord! Ei meget forsiktig markering utan flagg, slips, bunad eller alkolhol

Stryn pf 100 89 toppar, komplett liste.
Nordfjord pf 100 310 toppar, komplett liste.

For dei som ikkje skulle være kjendt med eller i Nordfjord, så består regionen av kommunane Stryn (89), Hornindal (29), Eid (34), Gloppen (67), Vågsøy (23), Bremanger (64) og Selje (28). Antall toppar i parentes. Etter gammalt høyrer søre delar av Bremanger til Sunnfjord, men i denne sammenheng får det gå greitt at heile Bremanger er med i lista.

Høgste topp: Lodalskåpa 2083
Lavaste topp: Fløyna 101 (Nakken på Gangsøya var tidlegare registrert med 100 m, men nye kart viser at toppunktet er 105.)
Vanskeligaste topp: Tindefjell 1776

Gustav klar på parkeringa i Oldedalen kl 0823. Her er tilrettelagt parkering på Kvame. God sti oppover til sætra og vidare til Flatsteinbu. 35 minutt opp til sætra i godt driv i lette joggesko. Skiskoa i sekken. Gustav som ikkje driv med trening av noko slag var i storform. Konklusjon: trening har ikkje noko føre seg.
Etter lettelse i antrekk og anna nødvendige ærend trakka vi vidare. Kunne ta på skia ca 900 moh. Legg merke til T-skjorta Otto! Hvorfor sitte inne når alt håp er ute, Tare Teksum.
Då er vi oppe ved Flatsteinbu. ca 400 høgdemeter med ski på hardt og godt føre. Den tyngste stigninga unnagjort.
Flatsteinbu og Brenndalsnibba bak. Denne toppen plukka vi på returen, veldig kjapp. Hytta er åpen og det er muleg å overnatte her.
På andre sida av dalen, Hanekammen 1651. Populær skitopp frå Stardalen/Jølstrasida.
Mataøkt, Gustav med sponsorcaps.
Fantastisk skiføre innover breen. Hardt og ganske skarpt føre. Her ser vi Kvitekoll til venstre. Vi valgte å plukke denne på returen. Gjekk først over Ramnane til 1874-kulen. Begge synlege langt der framme.
Vindgryte på Ramnane. Vi kunne gå etter spora til Lise og Kjell som var her dagen før. I tillegg var det 3 spor som vi i etterkant har fått bekrefta kven det var gjennom facebook. Jarle Helgheim, Dag Apalseth og Trygve Apalseth. Lite og gjennomsiktig miljø.
Gustav på 1874-kulen. Mot Hurrungane. Vi vart ståande lenge både her og på Kvitekoll og namnsette toppar. Utruleg utsikt og klart ver i alle retningar
Må teste ut den fantastiske selfiefunksjonen på mobilen. Godt fornøgde på Kvitekoll.
Brenndalsnibba, liten bonustopp på vei heim. Her mot Brenndalen. I tidlegare tider låg breen heilt ut dalen. Herifrå glei vi heilt ned til snøgrensa. Snøen holdt bra, men nedover lia møtte ein enorm varme oss.
Gustav med finfin T-skjorte som han har fått med Kroksleiven.

Trening

Written by Garm 31.05.2016 21:54

Noterar meg treningskonklusjonen dykkar og droppar da trening som framgangsmetode for å bli kvitt manglande form.

Forøvrig, gratulerer med ny liste. No er det vel snart att berre voler i Hedemark og svaberg i Vestfold lista du ikkje har høvla over? :)

Komplett igjen..

Written by otto 29.05.2016 07:57

Gratulerer Ove. Omfattende liste og nok av topper å bryne seg på.

Grattis Ove !

Written by JoSo 28.05.2016 23:51

Med ny, flott liste komplett. Du er jammen en sjeldent ivrig samler, og heldig med å bo midt i et utrolig fint område med tinder i alle retninger :)

Solid prestasjon, grattis!

Written by Snilen 28.05.2016 23:17

Pf100-listen for Vestfold blir liksom litt puslete i forhold...

Gratulerer Ove

Written by mortenh 28.05.2016 21:33

Du står på du! Godt det er uttømmelig med lister å plukke på videre, og ikke minst, godt at Gustav var klar på parkeringen i Oldedalen kl. 08:23.

Flott landskap og fine bilder!!

Gratulerer Ove! :-)

Written by Bastolen 28.05.2016 19:58

Imponerende samling! Da er det bare resten igjen ... ;-)

Resten

Written by boven 28.05.2016 20:20

Resten ja, offa det er mye det!

Grattis!

Written by Eikås 28.05.2016 15:52

Grattis Ove :) Flott reklame for bøndene, fint bilde ;) :) Ei Superfin Helg vidare til dåke :)

Gratulerer Ove!

Written by knutsverre 27.05.2016 21:48

Skikkelig imponerende å ha gjennomført et slikt krevende prosjekt - hele 309 topper spredt ut over et stort geografisk område fra øytoppene ved kysten til bretoppene på Josten!

Sv: Gratulerer Ove!

Written by boven 28.05.2016 12:22

Takker. Kjem ein rapp med meir bilder etter kvart samt litt info