Honnstadknyken (01.05.2016)

Written by BjørnF (Bjørn Fillipsveen)

Ascents Honnstadknyken (1,071m) 01.05.2016
1 MAITUR.
Kjørte bomveien til Skeisnebba (50kr kontant).Startet tidlig for å få fast fint føre i godværet og det ble en lett tur på skareføre. Frokostkaffen tok vi på Svarrafjellet. Nydelig vær men litt for kald vind på toppen av HONNSTADKNYKEN 1071 Slik at matpakka ble spist ved Svarrafjellet på nedtur. Sola hadde nå varmet så mye at det var fint å kjøre ned igjen. Med på turen Gunvor.
Gunvor på tur over Svarrafjellet

Bl.a. Skarfjellet med Store Trolla til venstre lengst bak og Indre og Ytre Nordviksula lenger fram.

1Maitur

Written by BjørnF 01.05.2016 16:38

Ja fint med skikkelig sol, er jo mest stas å gå på tur da. Tenker jo på Storhornet med fler når du kommer ned igjen. Rasfaren er betydelig nå men jeg vet ikke hvordan det er der. Skal til Åndalsnes onsdag eller fredag.

1 Maitur

Written by otto 01.05.2016 16:05

Jøss sola skinner på nordvestlandet. Hyggelig med turfølge Bjørn. Da var jeg ca 950 km i luftlinje fra dere denne første maidagen. Langs landeveien betydelig lengre..