Heksete 2105moh og 1 Hestbreapigg (30.03.2016)

Written by SyverOE (Syver Ole Eggen)

Ascents Nord for Geitåholet (1,539m) 30.03.2016
Kul 1 NØ for Heksete (1,980m) 30.03.2016
Kul 2 NØ for Heksete (1,983m) 30.03.2016
Austre Hestbreapiggen (2,132m) 30.03.2016
Toppen av Heksete 2105 moh

Dette var eit prosjekt eg og min kjæreste hadde planlagt en god stund. Vi skulle gå alle Hestbreapiggane over 2 dagar.
Vis starta tidleg om morgenen frå kvandalsvoll. Du tar til høgre mot Runningom ved Leira Bru i Bøverdalen. Frå her jekk vi innover mot Netosætren og opp Netoseterfjellet. Det var dårleg med snø her på denne tiden og vi måtte gå rett opp ei renne med tunge sekker og ein tung pulk. Vi var alrt godt slitne da vi komm inn på snaufjellet og skulle sette kursen mot Geitåholet, der vi hadde planlagt camp for natten. Vi hadde ei god matpause da vi kom opp før vi gjekk vidare mot Geitåbua. Ved Geitåbua så sette vi att pulken og turen ble plutseleg litt lettare for min del, med 50kg mindre å bære på... Vi gjekk opp ryggen og på toppen av Hekseta 2105 moh og tok med den første Hestbreapiggen denne første dagen. Det var nesten sommerlege temperaturar og vi jekk i t-skjorte opp, men selvfølgelig en del kaldare på toppen så her måtte skallet på.
Etter å ha vært på toppen så sto vi på ski ned til Geitåbua og slo opp camp her. Denne bua er tilgjengelig for alle å liggje i om ein ønsker det. Fantastisk fin litol hytte ein kan benytte seg av.
Dagen ette, så var været heilt annerledes en dagen før og sikta var 0 og det snødde å blåste så vi fikk ikke gått turen vi hadde planlagt, så vi måtte avbryte ekspedisjonen her og sette snuten hjem.