Loftet (08.04.2016)

Written by SyverOE (Syver Ole Eggen)

Ascents Loftet (2,170m) 08.04.2016
Frå Loftet, Upåklagelig utsikt

Startet turen etter Jobb. Dette er en klassisk tur og er enkel å gå for alle som ønsker å gå på en 2000 meter topp. Du kjører riksveg 55 mot Sognefjellet som er vinterstengd ved Rustadseter. Denne åpner siste helg i April eller 1.Mai. Parker bilen ved Halsatjøynn som vi lokale kaller denne vesle pytten. Dette ligger like ved Jotunheimen Fjellstue.
Frå her går turen opp mot langranden og vidare innover i retning Brangsdalen. Her er det mye spor som regel og enkelt å følge disse. Litt bratt skråning opp mot Vesloftet litt over 1600m.o.h men går som regel greit.
Frå her går det opp og det flater ut litt ettehvert mot selve Loftet. Forholdsvis drug den siste bakken og den kan virke lang, men det går fort til man kjem inn på det store topp-platået.
Vi gjekk såpast seint på eftan/kvelden at vi fekk eit heilt famntastisk utsikt med vakkert kveldslys på toppen.
Nedturen er selve oppturen på denne turen, for her går det unna heilt ned til bilen, og med slik føre som det var denne dagen så var det ein drøm når ein går på Randonee-ski. Flott og enkel tur for alle!
Heilt til slutt: Dette er ein av de enklaste toppane i Jotunheimen å gå på , men kan være veldig skummel om du møter på dårleg vær, for her har du eit stort topp-platå som gjer det umogleg å navigere om det skulle bli uvær og flatt lys, da er det fort gjort å reise feil kant på toppen og utfor stupet mot Leirdalen. Så om uværet skulle komme når du er på toppen så bruk for all del kompass eller gps når du skal ned.