135 Klepp: RogaTour (29.02.2016)  4

Written by morsor (Morten Vilbo Sørum) GSM

Start point Tinghaug p-lomme (90m)
Characteristic Trip by foot
Ascents Tinghaug (102m) 29.02.2016

Turen startet fra Gardermoen og her ble det litt god stemning i sikkerhetskontrollen. Kofferten var for tung så jeg putta det jeg makta oppi håndbagasjen. Deriblant to par sko og EN langstøvel. Alt dette måtte ut til vekternes store glede. Under lå nemlig PCen jeg hadde med for rapportskriving.

Vel framme på Sola sleit jeg med å finne det litt bortgjemte kontoret hvor jeg fikk nøkkel til leiebilen. Billigselskapene stikker seg ikke fram dessverre. Eller det er vel de dyre som skviser ut de billige.

Satte kursen mot Norges enkleste kommunetopp Tinghaug i Klepp kommune. Ikke mye å fortelle her annet enn at det var en kjempefølelse å stå på en kommunetopp nå 4,5 mnd etter Vestre Slidre sist høst.

Fly og

Written by Olepetter 29.02.2016 18:32

leiebil, seriøs satsning på kommunetopper, gitt! Nå kommer rapportene fortløpende, ser jeg, og du avanserer på lista igjen.

Sv: Fly og

Written by morsor 29.02.2016 18:51

Jepp nå var abstinensen total og jeg satser dermed på en boost allerede i feb/mars. Jeg kaller det den 5.ferieuka fra ifjor så blir det mer "normalt" hehe.