Ørnenuten i dag også (28.02.2016)

Written by LivogKristen (Liv Skåsheim) GSM

Ascents Ørnenuten (811m) 28.02.2016
Visits of other PBEs Fugleleiken (600m) 28.02.2016
Steinbruløypa 28.02.2016
Svanstul parkeringsplass (580m) 28.02.2016
Fint på toppen.
Ganske dårlig i armene etter fredagen og magen samarbeidet ikke i det hele tatt, men fristelsen til å se Gaustatoppen igjen ble for stor. Gikk Steinbruløypa og opp på Ørnenuten og rastet ved Kroktjern etterpå slik som på fredag. Men i motsetning til fredag, var det vindstille her og solen varmet skikkelig! Lett å glemme at det fortsatt er februar. Vi satt og kosa oss her i 2 timer og så på folk som gikk forbi opp til toppen. Nydelig dag!!!
Skulle tro det var påske! Varmt og godt i solen ved Kroktjern.

På Fugleleiken traff vi flere venner på tur og i løypen til bilen traff vi enda flere kjente. Masse folk på tur, med og uten pulk og barn. Det er kjekt å se, det gleder meg veldig at folk er på tur, men det er mange i sporet og det går seint, men OK det for armer og knær er "ødelagte" likevel!