Kontrastfylt Meland-trippel (30.01.2016)

Written by ilyslo GSM

Start point Tveit, Meland (35m)
Endpoint Tveit, Meland (35m)
Ascents Brakstadfjellet (318m) 30.01.2016
Røysetfjellet (259m) 30.01.2016
Storfjellet (185m) 30.01.2016
Tveitanipa (243m) 30.01.2016

Etter litt nølande laurdagsmorgonplanlegging med ymse argument for og mot tur, i etterkant av gårsdagens storm "Tor" som framleis dominerte vêrbildet, trassa vi det komfortable og la bilturen mot Meland, tlyslo (Trond Lyslo) og eg.
Parkerte på Tveit/Vollo, og la avgårde til fots på fin grusveg opp til skaret mellom Tveitanipa og Brakstadfjellet. Vidare på grei sti opp til Brakstadfjellet sin UFO-inspirerte flyradar. Ingen romvesen viste seg i vintervêret, og vestavinden gjorde fotografering til ei stor utfordring (mista mobilen), og vi la derfor turen raskt tilbake til skaret i den lette nysnøen.
Vidare var stien fin opp til Tveitanipa, ned og opp til Røysetfjellet, og ned til hovudvegen igjen.

Trond går mot Røysetfjellet foran Tveitanipa (mot høgre) og Brakstadfjellet (bakerst)

Vi hadde litt energi igjen, sjølv om vi hadde lagt igjen mat og drikke i bilen, og bestemte oss for ein liten(!) avstikkar opp til vesle Stor(m)fjellet sine 185moh, og siste pf100 i dette området. "Ta ikkje for lett på lave topper" er lærdomen etter jungelklyvinga opp dit. Her hadde stormen herja grovt, og inntil statusen som Meland sin 7. største primærfaktor blir alment kjent, vil nok ingen rydde vegen opp hit - og ingen vil nok gjere to bestigninger her... Nedturen gikk vidare mot aust, og det viste seg nokså uproblematisk i forhold til nordryggen (tross tett granskog, myr, navigering på gps, m.m.). Tips: Dropp dine nyaste ytterplagg på denne turen.

Toppområdet på Storfjellet

Tror nok

Written by Stigun 31.01.2016 21:34

den verste en unnagjort ja; mm du/dere følger samme ruten opp som jeg gjorde til Øyjordsfjellet; dere er herved advart! :-)

Sv: Tror nok

Written by ilyslo 31.01.2016 21:41

Takker for tipset. Heretter blir det grundig forarbeid!! :-)

Been there;

Written by Stigun 31.01.2016 20:43

("Stor"fjellet)know exactly what you are talking about... Kan jeg gratulere med Meland 100 pf 8/8?!

Sv: Been there;

Written by ilyslo 31.01.2016 21:03

Ja, såg etterpå at du og hadde strevd med dette ugjestmilde «fjellet». Ingen gratulant endå, men håper å fullføre snart... Den verste er fullført, velger eg å tru :-)