I hundre på Busterud ! (31.12.2015)

Written by morsor (Morten Vilbo Sørum) GSM

Visits of other PBEs Busterudvangen (373m) 31.12.2015

Vel hjemme fra Karushøgda i Nittedal avsluttet jeg turåret 2015 med en hjemme i Gjerdrum - Busterudvangen. Yndet turmål sommer som vinter og flere og flere besøker hytta på toppen. Sågar nå rett før mørket falt på møtte jeg to stk orienteringsløpere til fots. Håper det kommer snø av betydning så hytta kan åpne for salg også denne vinteren. Det er både en fin inntektskilde for klubben, et sosialt samlingssted og en institusjon i Romeriksåsen ikke minst. Hvis jeg trekker fra to "turer" som ikke har noe med tur å gjøre (København/hovedstad) og Bruvoll parkering ble det eksakt 100 turer dette året. Sannsynligvis første og siste gang det er mulig. Antall topper er noe høyere da flere turer inneholder flere topper. Godt nytt år alle Peakbookere.

Godt Nytt År :)

Written by venkekristin 01.01.2016 17:02

Aldri si aldri.. 100 turer kan du nok klare igjen!

Gratulerer med nådd mål for turåret (friluftslivetsår) 2015.

Sv: Godt Nytt År :)

Written by morsor 01.01.2016 17:05

Takk Venke og godt nytt år :)

Kan jo hende jeg må ta tilbake den der! Branntjernhøgda er hvertfall nå frigitt :)