Mot Råna frå Urke (08.11.2015)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Haukåssætra (229m)
Endpoint Haukåssætra (229m)
Characteristic Trip by foot
Visits of other PBEs Regndalstind sørvesteggen - klyvepunkt (1,350m) 08.11.2015

Det var komt nysnø på toppane frå natt til søndag og den ville komplisere turen mot Råna. Visste at det var eit utsatt punkt på Sørvesteggen på Midtre Regndalstind men vi bestemte oss for å prøve ut toppane allikavel. Mildt og fint etter årstid nede i dalen men det var råsete vind som hvirvla nysnøen der oppe på dei majestetiske tindane. Svaene oppe i Nordkopskaret var glatte, nysnøen hadde lagt seg ned til ryggen ved skaret på ca 1080 moh. Gjekk fint å gå opp til hammaren på sørvesteggen, men det var sleipt, glatt og isete. Det hadde gått med stor forsiktigheit å passere, men på returen ville det være mørkt og då med hodelykt og det var utsatt. Vi bestemte oss for ikkje å ta den risikoen og var skjønt einige om at det kunne bli ein superfin sommertur og då få med dei fine Urkedalstindane. På returen nede i svaene under passet hadde det imellomtid frosset på og det gjekk noko tid å komme seg ned på tryggare grunn. Eit utruleg vilt og flott område som absolutt skal utforskast meir i seinare høve :)
Turfølge Stein

Saftige og gode blåbær endå...
Sidan Råna ikkje fekk sin bestigning så smakte det uansett fortreffeleg med medbrakt marsipankake til tidenes utsikt og omgivelsar

Missing title

Written by ligroenb 13.11.2015 21:51

Kjempeflott område med flotte topper og fantastisk natur!! Vi gikk også den bratte snøflanken opp på ryggen på sommerføre vel og merke ;-)

Herlige bilder, Janne ;)

Written by arntfla 11.11.2015 08:14

Vurderte dere evt. å gå rett opp på eggen istedet for å svinge sørvest utpå egga? Det var den varianten jeg tok og slapp da utsatte partier...

Sv: Herlige bilder, Janne ;)

Written by Eikås 11.11.2015 18:14

Takker Arnt :) Dette er ditt rike :) Vi vurderte den også...men ikkje så lett å sjå, det var heilt marginalt fordi det var så glatt og sleipt. Men eg skal tilbake her...må jo være dei finaste områda og ein får mange høgdemeter frå havnivå, kontrastar, nydelege tindar og pinnakler!