Joggetur til Knabben (06.04.2015)

Written by vemundmathiesen (Vemund Mathiesen) GSM

Start point Kiwi Stenseth (150m)
Characteristic Jogging
Ascents Knabben øst (359m) 06.04.2015
Solbergfjellet (404m) 06.04.2015

Joggetur til Knabben

Øystein hadde noen dager i forveien jogget fra Krokstadelva opp til Solbergfjellet og rundt Knabben tilbake til Krokstadelva. Han så på Strava at han bare var 2 sekunder bak King of The Mountain på siste bakken opp til Solbergfjellet, og fant ut at denne KOM'en skulle han ha. Han, Jonas og jeg fant derfor ut at vi skulle ta en tur for å prøve å slå dette. På vei opp klarte han det med glans, mens det gikk tråere med Jonas og meg. Jeg kom sist opp til toppen, men ingen sure miner. Jeg hadde hatt en lat vinter, og var i dårlig form. På Kabben, Eikers Preikestol, tok vi noen bilder før vi jogga ned til Solbergelva og tilbake til Stenseth hvor bilen sto parkert. Kjekk liten tur.

Øystein og undertegnede på Knabben. En tur til Knabben uten bilde, er ingen tur til Knabben.