Hugakøllen (16.08.2015)

Ascents Hugakøllen (1,131m) 16.08.2015
Visits of other PBEs Hugakøllen varde (1,125m) 16.08.2015
Hugastølen p-lomme (855m) 16.08.2015

Ja så ble den en topp denne helgen også. Den satt langt inne, da det var lite stemning for tur i familien. Men som mor alltid vet, når man først er på tur er det morsomt på tur. Kunne også forsikre gutta om at dette var en bitte liten pingle tur i forhold til hva de gikk forrige helg. Og det var de enige om når de så startpunkt og toppen. Det gikk raskt og greit opp til toppen hvor både varden og toppen ble besøkt. Hadde også en lang og morsom fotoshoot men hopp og sprett på alle mann. På vei ned igjen ville Herman bortom Alasteinadn, så da tok vi turen bortom. Morsomt å klatre på disse. Vel nede ved bilen igjen var vi enige om at det var verdt turen. Nå drar vi hjem og gjør oss klar til skole og hverdag. Takk for en fin sommerferie med mange flotte turer.

Så bra :-)

Written by Julia 18.08.2015 15:35

Hugakollen er en flott liten tur (dessverre litt mye kjøring for lite tur) med storslått utsikt. Og Alasteinene er veldig kule!

Alltid flott å være ute når man først har kommet seg ut (det kjente jeg også med Rondaneturen, hadde egentlig lite lyst på forhånd, men så ble det så alright å være på tur med så trivlelig turfølge!).