Trollbo ved Goliaten (09.08.2015)

Written by Tom3041 (Tom Benonisen) GSM

Start point Landfalltjern (112m)
Endpoint Landfalltjern (112m)
Visits of other PBEs Goliaten (473m) 09.08.2015

Kjørte opp til Landfalltjern (kr. 35 i parkering betales der veien starter øverst i Underlia). Fulgte veien mot Tverken til Steinkjerriga, derfra er det merket til Goliaten. Hit er det enkelt å sykle, og er man litt drevet i terrenget går det fint an å sykle helt inn til Goliaten også. Målet mitt var å sjekke ut helleren Trollbu. Den ligger en kilometer nordvest for turisthytta. Tydelig sti i nordenden av vannet. Helleren var pr. dato utstyrt med sag, noe ved, toalettpapir, stearinlys og en noe slitent liggeunderlag. Tydelig at det er en del som bruker denne fasiliteten, et godt lavterskeltilbud for en natt i naturen :) Sex Pistol referanse tagga på fjellet får du på kjøpet.
Mer om Trollbu her: http://ut.no/tur/2.6477/

Helleren Trollbu "2 rom og kjøkken"
Ferdig tilrettelagt med liggeunderlag, dopapir osv. Bare å at med posen...