55 år - 55 minutter (07.08.2015)

Written by Snilen (Lars)

Ascents Vehuskjerringi (1,355m) 07.08.2015
Visits of other PBEs Vehus p-plass (720m) 07.08.2015

Gikk opp fra riksveien ved Vehus, først på låst fjellbondevei, deretter gjørmete og blaut sti som ble noe tørrere mot toppen. Siden jeg er 55 år gikk jeg opp på 55 minutter. Egentlig ganske fornøyd med tiden etter noen slappe uker med lite turvirksomhet. Utfordrer alle andre til å gå opp på en tid i minutter lik sin egen alder. Vinjar, her tror jeg du sliter !

Det kunne vært artig å vite yngste og eldste som klarte turen opp på en tid tilsvarende sin egen alder. Folk på min alder +/- noen år klarer det nok om de er i rimelig form, men er det mulig for en 20-åring å gå opp på 20 minutter eller en 90-åring å gå opp på 90 minutter ? Konkurranse er herved utlyst !

På vei ned møtte jeg en skummel bjellehest som gikk løst i terrenget. Slike dyr er ikke å spøke med !

Missing title

Written by HåkonL 20.08.2015 02:00

Rekorden opp her lyder på 28:20 og er sett av Sindre Høgset på 23 år frå Vinje!

6 år

Written by boven 18.05.2020 21:27

No sit eg og ser på ferie til i sommar og då dukka denne kommentaren opp :-). Vinjar er no 6 år. Spørst om vi må la denne ligge til seinare i livet.