Rørsethornet (01.06.2015)  6

Written by Anderseskeland (Anders Eskeland)

Ascents Ryssdalshornet (1,201m) 01.06.2015
Rørsethornet (659m) 01.06.2015
Visits of other PBEs Kjeragbolten (990m) 01.06.2015
Preikestolen (604m) 01.06.2015

Sommern 2015
På roadtrip med Inger Oline!! :D
Startet turen ifra Dalen, dro til Lysebotn og gikk Kjeragbolten og Prekestolen på samme dag, ettersom at det var meldt regn dagen etter.
Vi gikk på snø hele veien inn til Bolten og blei solbrente, til og med i øynene!
Dagen etter var det lunsj hos Mari sammen med Lisa, før vi kjørte til Stord og overrasket Håvard!
På Stord blei vi i 2 dager, og vi besøkte Alsvåg familien på Bømblo i deres "nye" hus.
Etter vi besøkte Håvard satte vi kursen mot Voss og Berit.
Der var vi i en dag, laga cupcakes spsite middag hos Ingvild og sjekka ut Vossevangen!
Så gikk turen mot Nordfjord FHS for å overraske Magnus som allerede hadde dratt til Haugesund samme dag...
En natt i sjøgapahuken sammen med skrubben og en tur til Ryssdalhorn før vi kjørte til Molde til Live og Franz.
Der var vi i 4 dager, Inger Oline fikk sett Høgtun, vi gikk på tur og pussa opp bad! ;)
Så satte vi kursen hjem til Skien, endelig skulle gipsen av!