Ørneflag (30.07.2015)

Written by haky (Harald Kylland) GSM

Ascents Ørneflag (1,243m) 30.07.2015
Visits of other PBEs Storekrakkoia (889m) 30.07.2015

Mellom Hallingby og Nes i Ådal kom det et kraftig regnskyll. Ble litt betenkt siden jeg skulle sykle opp til Storekrakkoia for å overnatte samt komme meg opp på Sør Aurdals stolthet Ørneflag. Heldigvis kom solen frem da jeg parkerte, og hadde fint vær helt opp til Storekrakkoia. Gikk inn og laget meg litt mat før jeg skulle ut på topptur, men så regnet det igjen. Kvart over 5 lettet det og da reiste jeg mot Ørneflag, fulgte den blåmerkede T-"BEKKEN" helt til skilt at den ikke var merket lengre. Fjellsko var feil valg idag skulle brukt gummistøvler, men de lå igjen nede i bilen. Det var oppholds helt til jeg kunne se varden da kom regnet igjen.

Regnbuen på toppen.

Da var det bare å komme seg ned til koia for å fyre og tørke klær og sko til neste dag.

Ha,

Written by Olepetter 01.08.2015 18:46

det ser jo ut som om lynet har slått ned på det bildet. Alt ligger jo strødd omkring.