Nordtinden (21.06.2015)

Written by hmsv1 (Hannah Vickers)

Start point Skulsfjord
Ascents Nordtinden (640m) 21.06.2015

Etter å ha løpt halvmaraton, sett litt midnattsol og kommet hjem fra byen omtrent kl.01 var jeg veldig, veldig våken og fikk ikke legge meg før kl.02.30. Og så ble jeg våknet av sola igjen i 7-tiden, så jeg var ganske trøtt for å si det sånn. Og skjønte at jeg hadde også fått meg en smertefull blå tånegl og gnarsår under en annen tå :( Likevel var det meldt fint vær og en restitusjonstur skulle passe bra så jeg avtalte å gå en tur til Nordtinden i lag med Hanne som jeg hadde møtt på peakbooktreffet i fjor. Hun hadde også løpt i går kveld og hadde lyst på en rolig tur. Dro til Skulsfjorden i 12-tiden og koste oss med bra sti og lettgått fjellterreng. Var veldig varmt på turen opp men småkjølig å sitte på toppen. Utsikten var OK men lysforholdene var kjedelige i dag. Likevel var vi begge ganske fornøyd med dagens spasertur selv om tærne mine var enda mer smertefulle nå etter turen nedover. Takk for turen Hanne, håper det blir ikke lenge før vi får treffes igjen!

Hanne synes utsikten var bra nok for å ta bilder
Uten impressive-art modus på kamera er fargene bare blå og grå i dag