Rindal/Hemne: Ruten, Vardskarfjellet og Nebba (17.06.2015)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point E-39 parkering (230m)
Endpoint E-39 parkering (230m)
Ascents Kammen (756m) 17.06.2015
Ruten (1,040m) 17.06.2015
Vardskarfjellet (729m) 17.06.2015
Frå Nebba mot Vardskarfjellet og Ruten

Det var ikkje planen å ta denne turen i dag. Men etter ein tlf med Lise når ho stod på toppen gjekk eg med Vinjar og møtte ho oppe i dalen. Vi kom oss avgarde ca 1720 etter middag og diverse leikprega aktivitetar. Ruta opp første 3-400 høgemeterane er eit gjørmete helvete og ikkje noko kjekk å gå. Det kom seg når eg kom opp eit stykke. Det er iallefall umuleg å gå seg bort her, stikkene står tett som hagl. Installasjonar på toppen er aldri noko kjekkt. Gjekk over toppen og tok 300 høgdemeter på skoa ned på austsida. Over dei neste to toppane er det lett og fint terreng å gå i. På Nebba var det bok, Ti på topp 2015. Har korrigert namnet på denne, på kartet heiter den Kammen. Gjekk vestover igjen og bratt ned i dalen. Fulte denne utover til hengebrua der eg kom inn på den lite trivelege stien igjen. Avslutta dagen i bilen med øl og Peakbookoppdatering.