Surnadal: Berggrova, Fagerfjellet og Råslættkammen (14.06.2015)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Ascents Berggrova (542m) 14.06.2015
Fagerfjellet (541m) 14.06.2015
Råslættkammen (490m) 14.06.2015

Betalte kr 70 for Vestre Nordmarksvegen. Kjøyrde 17 km på grusveg til demninga ved Litlbøvervatnet. Lise og Vinjar var med på alle 3.

Tur 1: Gjekk over demninga og rett opp ein liten rygg. Her var det eit trakk vi fulgte ei stund før det vart over stokk og stein til høgste punkt. Dvs det er 2 aktuelle toppunkt. Der trigpunkt står, og eit 50-60 meter lenger nord. Snøbyger og surt, sol i neste øyeblikk. Akkurat på toppen var det fint. 230 hm/5,1 km/1 time 15 minutt

Berggrova "nordtoppen" Over dalen mot Dyrstolan

Tur 2: Parkerte på veiens høgste punkt rett aust for toppen. Her startar eit trakk som går til Fagerfjellet. Ikkje heilt lett å følgje og vi mista det ca halvveis ved nokre myrparti. Lett til høgste punkt som ikkje var markert. Varde med bok ca 100 m søraust for toppunktet. Bra ver. 115hm/3,2 km/51 minutt

Fagerfjellet. Frå høgste punkt mot varden med kasse og bok

Tur 3: Parkerte på stor parkeringsplass ca 1 km aust for toppen, der veien deler seg. Gjekk opp nokre kneikar og så lett til toppen. Kasse og bok ved trigpunkt som vel og kanskje er høgste punkt. Varden står nokre meter lenger vest og er ca like høg. Bra ver. 130hm/2,34 km/45 minutt

Råslættkammen, bilde tatt frå varden mot trigpkt