Aure: Innerbergsalen og Stabben (29.05.2015)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Stolpe 17 (85m)
Endpoint Stolpe 17 (85m)
Ascents Innerbergsalen (907m) 29.05.2015
Nonsknubben (797m) 29.05.2015
Stabben (827m) 29.05.2015
Midtre Stabben (811m) 29.05.2015
Søre Stabben (800m) 29.05.2015
Frå Stabben tilbake til Innerbergsalen

Dagen starta med grisever, veldig utriveleg. Kjøyrde ei runde og hadde lunch, meldingane var bedre for ettermiddagen. Lise starta frå Innerberg i ok ver, dette vart seinare veldig bra og eg fekk ein flott tur på alle toppane fram til Stabben. Det er no merka Inderbergsalen ved stolpe 29, stien oppover er bratt men lett å følgje. Når ein kjem opp over skoggrensa gjeld det å halde godt til venstre opp mot ryggen. Der er det merka med nokre kvite steinar ei rute oppover. Brukte 1.14 til Innerbergsalen og akkurat 2 timar fram til Stabben. Olepetter har skrive detaljert og godt om rutevalget mot Stabben, les den om du vil dit. Noko klyving og bratte torvhyller der ein må halde konsentrasjonen på topp. Returen la eg vest for Nonsknubben og Innerbergsalen, så tok ikkje opp noko høgde her. Etter at Lise hadde vore på Innerbergsalen kjøyrde vi bilen inn til ein parkeringslomme ca ved stolpe 17. Eg hadde trilla innover med Vinjar og inspisert veien til ok. Vi overnatta der til dagen etter.