Folksomt på Vardkampen (26.05.2015)

Written by repelo (Per Ole Nygaard) GSM

Start point Øvstehage (500m)
Endpoint Øvstehage (500m)
Characteristic Jogging
Ascents Vardkampen (794m) 26.05.2015

Ukentlig motbakkeløp fra Øvstehage med rekorddeltakelse, 20 stykker på resultatlisten. Ole Amund var som vanlig best med 14.59, selv registrerte jeg en liten framgang siden forrige tirsdag, med 19.08, som holdt til 13. plass. Ble solid slått av både Hansi og Johannes som hadde henholdsvis 16.50 og 17.07.
Etter målgang gikk/småjogget alle tilbake til råket og opp på Vardkampen, hvor vi skrev i toppboka. Regnet med at dette var det største selskapet som hadde vært på Vardkamoen samtidig, men toppboka viste at DNT Lillehammer noen dager i forveien hadde hatt fellestur her med 25 deltakere. Etter toppbesøket løp vi om Ly, og kom ned igjen på skogsbilveien i Vassbekkdalen.
Vel nede igjen på Øvstehage var det som sedvanlig after-løp med hyggelig samvær, kaffe og overdådig servering.

Det var..

Written by janyga 27.05.2015 12:20

..litt av en gjeng ja. Håper å få bli med på motbakkeløpet igjen i sommer!