Surnadal: Honnstadknyken (29.04.2015)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Veien mot Vindøldalen, Kløvvegen (265m)
Endpoint Veien mot Vindøldalen, Kløvvegen (265m)
Ascents Honnstadknyken (1,071m) 29.04.2015
Honnstadknyken, flott topp med flott utsikt

Denne turen gjekk Lise og eg kvar sin gong. Eg møtte Lise ved bommen til Vindøldalen der vi bytta bilar og Vinjar bytta selskap. Kjøyrde oppover til ca 265 moh, der står det merka til høgre med skilt "Kløvvegen". Parkerte på venstre side av vegen. Tok på ski med ein gong og tråkla meg innover snøflekkar og myrparti. Passa på å halde høgda godt sør for Mausetsetra. Måtte opp ei svinbratt kneik der Lise hadde kjøyrt ned. Rausa utfor ein hammar ein gong. Måtte prøve ein gong til utan ski og sparka meg opp. Vidare lett langs ryggen langdrygt til topps. Det flotte veret som Lise hadde var no litt gråare. Kort pause, signerte i boka. Kjempeflott utsikt i alle retningar, heilt til Tustna og innover i Trollheimen. Bratt og luftig på nordsida ned i Surnadalen. Retur samma vegen. Tilbake i Surnadal og potetgullhandling var det blitt grått og nedbør på toppen. Ganske så heldig med veret i dag og....