Laupsnipa (28.04.2015)  4

Written by myrlas (Lasse Myrhol)

Ascents Laupsnipa (562m) 28.04.2015

Det var strålende forhold, så då var det berre å ta fatt på siste turene "innom brua" som gjenstod på årets Havila topp-15. Ander Per var reisefølge og det var Laupsnipa som stod på programmet. Forma va det verre med. Gårsdagens fotballtrening bekrefta at noke sjukdom va i anmarsj, og ei lårhøne på toppen av alt gjorde at det var berre å grue sej HARDT til oppstarten inntil kroppen blei varm.

Lett å sjå Laupsnipa når en køyrer til Jøsok

Vi parkerte innerst på Jøsok, og langs vegen ser ein skiltet til Laupsnipa. Då var det berre å få på seg drikkesekken, ete ei banan og kome seg av gårde opp skogsvegen i starten.

Idyll allereie ved parkeringsplassen på Jøsok. Til høgre i bakgrunnen ruva Skoratinden, som definitivt skal på mi 1000m-liste for dette året. Frå denne vinkelen ser fjellet rått ut (sjøl om ej veit at det e lett å bestige frå andre sida, men det e bestigbart frå nordsida som vi her ser uten klatreutstyr)

Første 130 høgdemeterane opp skogen er ganske bratte, så en få i gang blodpumpa. Noke av det morsomme med Laupsnipa er variasjonen i terrenget. Svaberga og elveleiet etter at en kjem ut av skogen er fascinerande. Husk å krysse tidlig dersom du skal følge stien. Første gongen ej gikk her gjorde ej ikkje det, og rota mej et stykke opp elva før ej kryssa. Denne gongen fulgte vi stikkene/vardane, og det var lurt. Overraskande tørt på stien også.

Der framme er toppen. En del "juksetoppa" underveis. Irriterande for folk i dårlig form (og for folk som e forkjøla...)

Utsikta frå Luapsnipa er fantastisk, og en treng ikkje vente til toppen før den åpenbara sej. Å gå langs kanten med sunnmørsalpane i all si prakt på venstre hand på en dag som dette e suverent. AP vart bergtatt og måtte stoppe å ta litt bilde underveis.

Et lite panaoramabilde av AP som fotografera nydelige Sunnmørsalpa

Siste 100-150 høgdemeterane møtte vi derimot på snøen. Det gjorde at et ganske labert tembo vart enda labrare. Det va vrient å finne gode veivalg, og når en fyrst havne i ei snøfonn så var det vassing til knea i dei verste partia. Vi brukte nok fort et kvarter ekstra tid på siste delen pga snøen.

Her prøver AP å kome bort på dei tørre flekkane

Men til slutt kom vi opp og det var suverent. Ikkje vind, knall blå himmel og som tidligare nevnt ei fantastisk utsikt. Synd at heftet med bilde av toppane rundt med navn på ikkje var der sånn som sist. Men då var det berre å nyte sjokoladen og returnere til bilen.

Takk for turen!

AP like elendig fotograf som alltid. Denne gongen instruerte ej na om å få med mest mulig av fjellrekkene i bakgrunnen. Det fyrste han gjer er å snu telefonen å ta bilde av litt stein og masse himmel...jaja.

PS! Dersom en tar turen i næraste framtid, ta med ein plastpose eller et rumpeakebrett for nedfarta. Der er noken bra akemuligheite ned igjen.

Favoritt...

Written by arntfla 30.04.2015 22:57

Laupsnipa er en av mine absolutte favoritter, men helst med snø. Har hatt et par uforglemmelige skiturer ned den flanken...

Sv: Favoritt...

Written by myrlas 01.05.2015 23:51

Helt klart et av de bedre fjellene i Herøy. Har på listen å fortsette utover og ende opp i Drageskaret. Sikkert en finfin tur.