Tingvoll/Sunndal: Mulvikknuken (22.04.2015)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point Hjellen (130m)
Endpoint Hjellen (130m)
Ascents Mulvikknuken (629m) 22.04.2015
Gammal furu på vei til Mulvikknuken

Ein av naboane i Todalen var litt bekymra for oss, det var meldt full storm i fylket. Vel vi la no ut på tur. Kjøyrde til Mulvika sør for Ålvundfjorden. Prata med ein eldre kar der, han kunne fortelje oss at vi kunne kjøyre eit godt stykke oppover veien. Parkerte før ei bru. Gjekk til høgre over brua og mot ein velteplass. Fulgte skogsvei oppover og tok av til høgre på den nest siste stubben som går austover. Gjekk denne til ende og bratt opp gjennom eit granfelt. Vidare oppover var det åpen fin skog og lett å gå. Kassa til "Tingvollturen" låg tom og forlatt på toppen, utan innhald. Bra vind på toppen, berre å komme seg kjappt nedom kanten, i skogen var det le og koseleg å være. Vidare mot Ålvundeid og Gjersvollhaugen for meg, Fjellhaugen og Peknuken for Lise. På vei heim kom stormen, vi var ganske heldige med veret i dag!