Aure: Bårsetfjellet (14.04.2015)

Written by boven (Ove Lotsberg) GSM

Start point bom Vinsternesvatnet (105m)
Endpoint bom Vinsternesvatnet (105m)
Characteristic Trip by foot
Ascents Bårsetfjellet (458m) 14.04.2015
Huttemegtu på Bårsetfjellet

Det er muleg det går merka rute opp frå Bårset, men ingen info å finne om dette. Vi valgte turen frå vest sidan vi likevel var der i området. Parkerte på ein lomme sør for Vinsternesvatnet der bomveien startar. Dvs, ikkje betalingsbom eller stengt vei med bom, men åpen bom. Hadde vi hatt anna bil enn bobilen hadde vi kanskje vurdert å kjøyre inn. Veien innover er god og kjøyrbar svært langt. Fulgte veien til ein dårlegare traktorvei tok av bratt opp til høgre. Tok etterkvart av frå denne og fulgte diverse dyretrakk til vi kom oppom skoggrensa og såg toppen. Rett før toppen kom vi inn på ei raudmerka rute og tydeleg sti...kvar denne kjem frå er uvisst. Vermessing ein utriveleg tur, mykje vind og nedbør. Retur samme veien og vidare til parkering Imarbu og Ormbostadfjellet.