Storrustefjellet (12.04.2015)

Written by linntherese GSM

Ascents Storrustefjellet (1,224m) 12.04.2015

På tur med mamma og pappa. Det var ingen som maste på meg denne gangen, ikke i det hele tatt. Pappa spurte en gang hva jeg hadde lyst til i helga, og da sa jeg ny Valdrestopp. Sånn blei det også. Men nå ligger de nye så langt borte, så vi måtte kjøre veldig langt.

Først gikk vi på en vei til Storekrakkoia hvor jeg har vært før. Her spiste vi pølser før den siste biten til toppen.
Det var litt vanskelig å gå på isete fjellsnø med langrennsski, og det blåste ganske mye på fjellet, men mamma og pappa sa jeg hadde kjempehumør. På slutten gikk det til og med litt fortere med meg.

Ned igjen var det også morsomt. Ny Valdrestopp. Salt lakris, påskemarsipan, appelsin, pølser, kakao og kjeks.

Litt blåsete med vind og sånn.

Spreke folk på tur!

Written by teme 13.04.2015 18:13

Nå er det en stund siden jeg skrev en kommentar til deg.Du legger stadig nye turmål for dine føtter og er vel snart den sprekeste i familien.Det ser ut til å ha vært fine skiforhold i Valdres i vinter.Der jeg bor har det nesten ikke vært snø denne vinteren heller.Gleder du deg til sommeren?Da skal du vel på en skikkelig stortopp vil jeg tro.Du er ingen småjente lenger ser jeg og trøkket i beina blir stadig bedre!Fortsatt fint turår til deg og dine!!Mvh Terje

Vindfullt

Written by Atomsilda 12.04.2015 22:40

Flott tur...og ser riktig friskt ut!! :)

Missing title

Written by Øyvindbr 12.04.2015 22:28

Da var vi ikke langt unn hverandre i dag. :)

Jeg var på ei lita runde over Sørbølfjell, Dyttholfjell og Ørneflag. For en vind det var til tider!