Skitur til Vådlandsknuten (04.03.2015)

Written by kolla (Kolbjørn Tjessem) GSM

Ascents Storafjellet (762m) 04.03.2015
Vådlandsknuten (811m) 04.03.2015
Nord for Vådlandsvatnet (760m) 04.03.2015

Kjørte opp mot parkeringsplassen nedanfor Fossbekken, men det var djupe veiter i vegen etter flaum så eg måtte home ned mot Madland igjen for å parkere på skjebelig vis. Fleire andre biler som kom parkerte dog langs vegen. Tynt lag nysnø på Madland så det var greit skiføre på vegen oppover. Gjekk langs Fossbekken og frå Fisketjørnane var det 15-20 cm nysnø og litt tungt føre.
På Vådlandsknuten traff eg igjen han eine som parkerte langs vegen og han hadde gått opp via Hanklatjørna og Rolighetsvatnet etter som eg forstod. Det var og ein som hadde vore oppe tidlegare på dagen med truger.
Eg tok ein runde over Langavatnet og Vådlandsvatnet og opp på Storafjellet. Der var det og trugespor. Hadde tenkt eg skulle ta fleire topper, men veret tjukna til og nordavinden friskna på så eg rant ned i Hiadalen til Lomsvik og gjekk til fots opp til Madland igjen.