Nydeleg kveld på Sandfjellet 1249 moh (21.01.2015)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Indrebø (199m)
Endpoint Indrebø (199m)
Ascents Sandfjellet (1,249m) 21.01.2015

Ferdig på jobb og heimom ein snartur for å hente ski sekk.....nydelege dagar og vett til å bruke ledig tid til nydelege vinteropplevelsar i godt selskap :) Parkerte ved Indrebø gard, og følgde Tverrelve-botnen opp eit stykke. Kryssa elva og gjekk aust ryggen bratt opp langs ved "Pegilgjelet" Gode forhold denne dagen, men kan vere eit ras utsett område mot Sandfjellet. Vi hadde bestemt oss for å bruke ettermiddag/kveld for å nyte natur og fotografering. På toppen kl 18.00 uten hodelykt, fantastisk stjernehimmel og nordlys. Britt Siv og Ina skulle rekke eit møte i kajakk klubben, så me brukte ikkje lengre tid på toppen før vi starta heimturen i eit fantastisk nedrenn, silkeføre og puddersnø :)

Brit Siv og Ina i fin driv..:)
Brit Siv og Ina i fin driv..:) Bratt stigning men ypperlege forhold
Vinterhimmel og nydeleg solnedgang ved Storehesten
Vinterhimmel, nydeleg solnedgang og kveldsstemning