Grønlifjellet (19.11.2014)

Written by innerdal (Inger Lise Innerdal)

Ascents Grønlifjellet (1,385m) 19.11.2014

Dagens mål var Grønlifjellet.
Til Skei vi kom for hos Joar vi skulle bo ei natt. Det første som møtte oss i hellinga var ei ihelkjørt katt. Joar en hedersmann, fant frem spade og gravde en grav. Jeg laget middag og prøvde å starte gasskomfyren som Joar har. Irene kom og ville med oss spise og skratte. Mens på kartet vi prøvde å finne fjell som var dritbratte. Neste dag vi dro i vindstille vær....kledd i lette og høsttynne klær. Mona ville også være med oss på motbakketur....her fantes det ikke furtne eller premenstruelle damer som var sur. Vi pustet og peste oss mot fjellets topp..her oppe sprang vi rundt i "vår"kåte hopp...Takker og bukker for at dere ville vise oss Grønlifjellet i dag..vi 5 var et stjernelag.!

Missing title

Written by innerdal 20.11.2014 18:26

Kjempetur,,

Missing title

Written by Irva 20.11.2014 15:06

Takk for en kjempefin tur:) Håpar dere kommer snart att.