Boknafjellet - Bokn, 84/404 (27.10.2012)

Written by Sola19 (Solveig Føreland) GSM

Characteristic Trip by foot
Ascents Boknafjellet (293m) 27.10.2012 00:50

Boknafjellet var veldig lett å kjenne igjen på god avstand med den store masta og bygningene på toppen. Vi kom Grønnestadvegen (fv 892) og parkerte i bunnen av vegen opp til Boknafjellet som var stengt med bom,. Sto på skiltet her at det skulle være 1,3 km til toppen. Fin vei å følge til topps og kjempefin utsikt fra toppen der det også er flere informasjonstavler og bok å skrive seg inn i. Brukte 25 minutter opp. Tok oss god tid på toppen til å se oss om. Samme vei tilbake og totalt 50 minutter på tur. Linda og Conrad var med.

Fin utsikt fra toppen

Øytopp og kommunetopp

Written by otto 13.11.2014 15:21

Det går unna med kommunetoppene i Rogaland ser jeg.!

Sv: Øytopp og kommunetopp

Written by Sola19 13.11.2014 20:29

Egentlig ikke, jeg har bare vært veldig treig til å skrive rapport fra disse turene. Rogalandsraidet var i 2012, men har en plan om å bli ajour med rapportskrivinga i løpet av året..... Satser imidlertid på å få noen nye kommunetopper i Vestfold i helga, så jeg kan ta litt innpå deg på kommunetopplista ;)