Gjuratinden: Den siste av dei 7 "Konge-/Dronningtoppane" (15.09.2014)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Rabben (175m)
Ascents Gjuratinden (1,712m) 15.09.2014
Gjuratinden nordtoppen (1,705m) 15.09.2014
Sørvest for Nyheitinden (1,430m) 15.09.2014

Tre helger på rad til Åndalsnes i tidenes sommar og haustver, noko som seint vil gå i gløyme boka :) At eg skulle få med alle desse kremtoppane hadde eg ikkje trudd.. I tilegg få Norsk fjellfestival sin "Dronningtittel" eit supert påfunn for meir besøk av dei flotte tindane. http://www.norsk-fjellfestival.no/index.php?option=com_zoo&view=item&layout=item&Itemid=127
I tilegg og ikkje minst fekk eg med Romsdalseggen løpet, som eg har høyrt ein del om :) Rauma kommune, eldsjeler og andre eldsjelene bak Norsk fjellfestival, gjere ein god jobb for å marknadsføre kommunen sin på ein utruleg flott måte gjennom natur, fjell og aktivitet :) Rauma kommune hadde også i år sitt 50 års jubileum med vardebrenning rundt om på ulike fjelltoppar, ei av dei helgane vi var på besøk. Turen til Gjuratinden var berre super, vi slapp å sikre for det var fantastiske forhold i fjellet. Både eg og Johan hadde siste toppen i tittel samling på Gjuratinden. Det var ikkje heilt planlagt... ;) :)

Fin tur oppover dalen mot Hoemskaret
Fin tur og nydelege haustfargar oppover dalen mot Hoemskaret
Mot Isfjorden
Matpause og tid til å nyte toppane må til :)
Fantastisk utsikt frå Gjuratinden
Gjuratinden sett frå Nordtoppen
Gjuratinden sett frå Nyheitinden Sørvest for 1430 moh
Heimtur og nydeleg kveldshimmel

Dronning og fjellgeit

Written by otto 19.10.2014 22:40

Du gjør reint bord når du bestemmer deg... Her gikk det virkelig fort i bakkene, bare du ikke tar livet av oss gamlingene..!!

Sv: Dronning og fjellgeit

Written by Eikås 20.10.2014 21:59

Ja, denne seinsommaren og hausten har jammen vore spesiell Otto :) Då gjeld eit prinsipp.... nyte og få mest mulig ut av det gode vi har :) Fellesturen til Kvanndalstinden var super og neste år tar vi Torshammaren ;) :)

Missing title

Written by JPV100 19.10.2014 22:04

Flotte bilder! Spesielt siste bildet! Ser ut som de hadde ein super tur! Eg har også gode minner frå denne toppen i sommar, og eg kikar opp på toppen kvar dag:)

Sv:

Written by Eikås 20.10.2014 22:25

Gjuratinden var majestetisk flott rett og slett! Det er lett å ta gode bilder i sånn natur og i tidenes ver :) Dåke var jammen heldige med veret og turen De og :) Skulle vore artig å fått den med på ein kombinert klatre/skitur ein gong :) Isfjorden er eit flott område, litt anna natur her hos oss!! Men absolutt mange kremtoppar å få med! Det er berre å gi lyd om De tenker ein tur nedover :)