Hawk Hill (12.10.2014)

Written by ligroenb (Lise Grønbukt) GSM

Start point noe valley (40m)
Endpoint Noe valley (40m)
Characteristic Bike trip - road
Ascents Hawk Hill (281m) 12.10.2014
Ocean beach
Fra Presidio park mot Golden Gate Bridge
Golden Gate Bridge og San Fransisco sett fra veien opp mot Hawk Hill

Sykkeltur sammen med Thomas fra Noe valley via via... Vi tok en god runde for å unngå det verste av trafikken den ene veien og syklet ned via Ocean Beach og fulgte kystveien mot Golden Gate bridge. Mye folk ved strendene og ved brua i dag, ekstra travelt fordi det er et stort flyshow som har vart hele helga... sikksakket oss mellom turistsykliste og andre mosjonister over brua og tok en liten omvei opp til Hawk Hill pga enveiskjøring denne kystveien som vi opprinnelig ville følge i retning fyrhuset ved Point Bonita. Flott utsikt over byen og mye roligere npr du kommer deg vekk fra all trafikken.

Returen la vi gjennom Golden Gate Park og fulgte Panhandle ned mot utkantwn av Castro-området og derfra tilbake til huset.

En fantastisk nydelig dag uten den berømte tåken som har en tendens til å rulle inn over byen på ettermiddagen.