Fjellhov - Storheia - Krokvatna (20.09.2014)

Written by haugert (rune haug)

Ascents Storheia (370m) 20.09.2014
Visits of other PBEs Fjellhov (295m) 20.09.2014

Trim og rekognoseringstur

Dette var en trim og rekognoseringstur ifb med et arr jeg skal teste ut i november. Det er et litt tøft treningsopplegg som testes ut på en kamerat. Han skal ikke vite noe særlig om ruta på forhånd, heller ikke hvor lang tid han skal bruke. Den er litt "helvetesukeinspirert" både når det gjelde den mentale oppbyggingen og de fysiske barrièrene som møtes på underveis.

Jeg tror jeg fant en fin variant på denne ture runden, så det skal bli spennende å se hvordan dett vil fungere - han skal i alle fall få kjørt seg fysisk og psykisk! Regner med at hele seansen vil vare i 2,5 - 3 timer.

Detaljer om opplegget kan ikke røpes på nåværende tidspunkt, i tilfelle testperson skulle lese dette innlegget. Om noen skulle ha veldig lyst til å være med på denne løypa, enten som deltaker eller som hjelpemannskap er det bare å ta kontakt med undertegnede på tlf 92038297.