Kvanndalstinden og start på Haustens fjelleventyr i Romsdal (30.08.2014)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Start point Venjesdalen (740m)
Characteristic Climbing
Ascents Kvanndalstinden (1,744m) 30.08.2014

Har mange ganger høyrt om og sett kremen av toppar i Romsdalen også sidan eg har ein del familie i frå Romsdalen. Romsdalshorn har vore lenge tenkt og selfølgeleg høyrt om Konge og Dronning topp samlingane. Spesiellt etter att vi jobba med Jølster friluftsfestival og hadde studert litt og sammenligna Norsk fjellfestivalen med alle fine idear som dei hadde fått til der :)

Så når turforslaget kom, høyrdast det kjekt og spennande ut. Men kanskje litt langt å køyre.....for to dagar! Eg hadde så smått snakka med Tom Erik H. under premiutdelinga på Aleksandra, om å delta på fjell løpet Romsdalseggen helga etterpå. Det skulle vise seg i etter tid att det vart tre helger på rappen til Åndalsnes i tidenes haustver :)
Vi var fire `fjellfantar` som starta frå Venjesdalen med utstyr til både bre og klatring. Hadde også eit lite hint om at Arnt var i området, Anne var heime som hunde passar!! :)
Starta innerst frå Venjedalen og opp merka sti som til Romsdalshorn. Oppe på kanten går det eit sti skille mot aust og til Olaskardsvatnet, over breen og småklyving til eggen mot Kvanndalstinden. Ein fantastisk topp med mange element. Torshammaren må klatrast til neste sommar, den vart ikkje nådd denne gang. Men kjekt å komme tilbake til eit så vanvittig majestetisk område :)

Snart breen og Kvanndalstind i sikte

[[image:eikås_img_1238.jpg|
[[image:eikås_img_1195.jpg|
[[image:eikås_img_1173.jpg|

[[image:eikås_img_1238.jpg| [[image:eikås_img_1195.jpg| [[image:eikås_img_1173.jpg| [[image:eikås_img_1181_–_kopi.jpg

Kjekt å treffe på Arnt og Kameraten Ole :)

Solnedgang ved Romsdalshorn

Takkar for ein fantastisk turdag ilag med Otto, Andreas og Johan

Fine rapportar på denne turen ligg og hos otto (Otto Lund)