Allmannberget (07.09.2014)

Ascents Allmannberget (1,344m) 07.09.2014
Blåhøe (1,617m) 07.09.2014
Skjørstadhovden (1,125m) 07.09.2014

Kjørte med motorsykkelen opp mot Allmannberget og mot der jeg trodde stien startet. Viste seg at jeg stoppet litt for tidelig, da det jeg trodde var en sti, kun var et sautråkk som forsvant i myra. Da ble det bedre trim, da det var tungt å gå oppover myrene.

Fra toppen av Allmannberget så jeg at det gikk vei opp til gondoltoppen på andre siden av dalen, og jeg så at det kunne bli en artig motorsykkeltur til topps. Det var nok mer en turvei enn bilvei, men det stod ingen skilt om at det var forbudt å kjøre der, så jeg kjørte hele veien til toppen. Burde nok gått og tatt dette som en skikkelig trimtur....

Deretter gikk turen sørover til Sel, hvor jeg tok motorsykkelen en avstikker til Vågå og opp på Jetta. Tjukk tåke og ingen utsikt der denne dagen.

Missing title

Written by ligroenb 28.01.2015 23:13

Det var vel kanskje litt drøyt å logge dette som fotturer....