Ein travel dag på frilufts fronten!! (21.08.2014)

Written by Eikås (Janne Eikås) GSM

Ascents Eikåsnipa (826m) 21.08.2014
Holten (333m) 21.08.2014

På sopp tur med Dagsenter på Holten.

Sopp jakt på Holten :)

Fin tur etter jobb på Eikåsnipa, nesten heime før Brit Siv ringde og meinte at no var det på tide å teste den nye sykkel løypa til Leif Gabriel på Hamarsbakken :) Ja, det må vel testast...men var litt usikker, veit det er bratt i lia der!!! Men tenkte og at det er jo kjekt med noke nytt, og så er det jo god trening i å skubbe sykkelen oppover og eventuelt bære den ned att.... :) Jau, det var vel berre å sele på!!

Test av løype på Hamarsbakken

Turfølget har testa dette før...så det gjekk så suste ned etter lia! Eg var litt engsteleg for å skade beina og eventuelt andre kroppsdelar!! Men eg prøvde :) innrømmer og at eg bar sykkelen på dei heftigaste og bratte meterane nedover...:) Fekk då vite i ettertid, at det ikkje var noko nybegynnar løype ;) Artig var det uansett og kjekt er det med nye utfordringar ;)