Grimsåsen i Trysil og Svarthammaren i Engerdal (28.05.2021)

Skrevet av Hansi (Hans Thorvald Nygaard) GSM

Svarthammaren (1142moh) 28.05.2021 20:12
Mot Sølen frå Svarthammaren
Turen til Grimsåsen i Trysil. 4,2 km - 55 min - 250 hm

Helgetur nordover Østerdalen med Kristine. Vi drog frå Gåsbu etter jobb på fredag, Gloføken i Engerdal var helgas mål.

Første stopp på vegen vart i Trysil sentrum. Der gjekk vi på kombinert stolpejakt og topptur på Grimsåsen. Flott råk opp til toppen. Litt utsikt ein stad undervegs, men ikkje noko utsikt frå toppen. Veldig varmt og godt vêr.

Vidare hadde vi tenkt til å gå gå Skagsvola, men der var vegen opp til parkeringa stengd med låst bom. Da vart det å finne ein annan tur, og valet fall på Svarthammaren i Engerdal Østfjell.

Opp til Svarthammaren gjekk vi på bra råk, men det var veldig blautt. Det låg framleis ein del snø i terrenget, så det var kjekt å ha fjellstøvler. Vêret var framleis fint, men det var mykje kaldere. Det var sur vind, og jakka og lue vart tatt i bruk. Men ein veldig fin tur.

Etter turen køyrde vi vidare, og fann ein fin plass å overnatte i bilen ved eit lite vatn like nord for Sølnstua.