Skorpa (Keipen) (02.05.2015)  6

Ascents Keipen (431m) 02.05.2015

Dagens tur gikk til Skorpa i lag med Daniel som aldri hadde vore der før. Det var fjøre sjø, så vi fikk ta utfordringa med adkomst, men ettersom siktepunktet med stanga på naustet og blåsa oppe på marka no er kjent so gikk det greit. Skorpa/Keipen er absolutt et av mine favorittfjell, og det suverent finaste fjellet i ytre Herøy etter mi meining.

Her er nokre bilder frå turen:

På veg ut i strålande ver. Skorpa i sikte
Vi fekk legge til ved sida av Hallgeir Skorpen som var på hytta denne dagen. Det var både praktisk for oss og snilt av han!
Skorpeidyll!
Eit stykke opp møtte vi...selvfølgelig...Havila-folk på tur. Kjell og Hege denne gongen.
Vi gikk ikkje den "normale" ruta opp, og fulgte ein sti som fulgte fjellet langs kanten slik at vi kom rett ovanfor bebyggelsen. Her kan vi skimte båtane nede ved moloen.
Allereie her har vi heilt OK utsikt :)
Eit aldri så lite panoramabilde frå same punkt. Sandsøya, Gurskøya, Herøyfjorden, litt av Bergsøya og dei mektige sunnmørsalpane i bakgrunnen. Flott!!
Det obligatoriske villgeit-bildet. Like obligatorisk er at kvaliteten blir elendig...
Varden sett frå like før siste oppstigning.
Utsikt ned i Skorpesundet, kan en symje over skal tru?
Daniel nyt utsikta, og for ei utsikt. Nok en gong opplevde vi fenomenet med vindstille på toppen. Der var bra med vind nede ved havflata, så min teori er at vinden blir pressa opp langs fjellveggen og dermed "unngår" toppen. Burde kanskje sjekke ut litt meir om dette fenomenet.
#livet
Mangla ei pils
Igjen, fantastisk utsikt frå toppen!
Utsikta mot Nerlandsøya og Runde. Rjåhornet og Storevarden. Rundabranden i bakgrunnen.
Ut mot det vestligaste platået på Skorpa. Ut dit får vi gå neste gong.
Utsikta mot Sandsøya og vidare utover mot Stadt.
Daniel i fint driv nedover. Takk for turen!