Felleleting (10.12.2017)

Höhenmeter 600m
Besteigungen Mistelhaugen (476m) 10.12.2017 14:38
Besuche anderer PBE Lotsstøylen (420m) 10.12.2017 13:52

La igjen kortfellene på Mistelhaugen kvelden før og var svært spent på om jeg ville finne dem igjen etter mye vind og en god porsjon påfyll av snø. Gikk over Myrane hjemmefra og det var helt Ok å komme inn på støylsveien siden Tråkkemaskina hadde vært oppover i formiddag. Spent ankom jeg Mistelhaugen og kunne til min store glede se den ene fella stikke bittelitt opp av snølaget. Jammen var jeg glad for det, de var kommet massevis av snø her siden i går! Tok meg en liten slynges oppover den tråkka veien mot Sagetindane til ca 700 moh slik at jeg fikk satt noen svinger i den flotte snøen når jeg først var her ;-) Svært piano tur i dag siden kroppen føltes ennå tettere og tyngre enn i går, driiiiit og !

Skimter ene fellen
Superglad
Snødrev, vind, skumring, flatt lys og forkjøla skott. Helt greit å snu her i dag

Benutzerkommentare

Kommentartitel:
Zeichen: 1000
Kommentartext:
Du musst angemeldet sein, um Kommentare schreiben zu können.