Reinshornheii med Knut Sverre (04.06.2019)

Start point Øyuvsbu p-plass (990m)
Endpoint Øyuvsbu p-plass (990m)
Ascents Reinshornheii (1,161m) 04.06.2019
Visits of other PBEs Ivlungsåni (915m) 04.06.2019
Øyuvsbu (933m) 04.06.2019

Hadde kontakt med knutsverre (Knut S. Andersen) denne våren mtp skitur til Urdalsknuten når vegen opna i mai hvis forholda tillot det. Snøfattig vinter og varm vår satte dessverre effektivt stopp for slike planer. Knut hadde bare to kommunetopper igjen i denne delen av landet og ville gjerne ta Reinshornheii i begynnelsen av juni. Sidan eg reiser Suleskardvegen rett som det er for å følge med på snø- og isforholda passa det godt å vere med Knut på hans nest siste kommunetopptur sør for 62. breddegrad.

Knut er klar for avmarsj.

Me treftest som avtalt på p-plassen til Øyuvsbu litt før kl 9 og fulgte stien sørover og var bortom Øyuvsbu turisthytte. Vidare sørover langs austsida av Øyuvsvatnet mot Sandvatnet. Me måtte over Ivlungsåsni og der var det hverken bru eller tilrettelagt passering, og åna var ganske stri etter en del regn dagane før. Eg kom meg torrskodd over med gummistøvler, mens Knut tok av seg og vada over. Sikkert ein kald fornøyelse!

Ivlungsåni sett nedstrøms. Knut har nettopp vada over.
Litt smalere, men striere elv lenger oppe.

Me fulgte T-stien vidare til Vidalega der me tok ein pause utanfor ei gjetarhytte eg har overnatta i før.

Vidalega.

Så gjekk me austover opp Videdalen og skrått opp til Reinshornheii nordfrå. Det var fleire perioder med sol midt på dagen og god temperatur, men kjølig sørvest vind på toppen så det blei ingen lang pause der.

Toppvarden i sikte.
Knut Sverre tok bilde av meg på toppen.
Utsikt nordover med bl. Urdalsknuten og Svarvarnuten i det fjerne.

På returen fulgte me ryggen vestover over punkt 1103 og nordvestover til me kom inn på T-stien. Ved Sandvasslega traff me på 3 andre gutter på veg sørover til Gaukhei.

Knut vader i sokkelesten over Ivlungsåni på tilbaketuren .

Me var tilbake på p-plassen kl 17.45 og fekk bare nokre få dråper regn på slutten av turen.