Stjerntinden punktum finale x 2 (15.06.2019)

Start point Ytre Skjelfjord (2m)
Characteristic Climbing
Ascents Stjerntinden (938m) 15.06.2019 16:25

Kommunetopper 410/410 - Øytopper 400/400.
Dronefilm og himmelske bilder litt senere...

Tror du er første

Written by Snilen 16.06.2019 23:40

med kunstig hofte på denne toppen. Bøyer meg i hatten og gratulerer fra Palmekysten

Sv: Tror du er første

Written by innerdal 16.06.2019 23:56

Hva!!!!!!! jeg har jo 2 kunstige hofter kjære deg. Jaggu tror jeg du har rett i at INGEN i HELE VERDEN har vært på den steinhaugen med stål i hoftene. Uansett så har vi herrens glade dager her i Nord (eller sameland) som du ville kalle det. Skulle gjerne hatt en hyggelig middag med din fru og deg her oppe, men om dere skulle finne på å forville dere over Dovrefjell så er det plass hos oss. Lag en fin sommer.

• +

Sv: Sv: Tror du er første

Written by innerdal 17.06.2019 00:03

Missing title

Written by innerdal 16.06.2019 22:44

Alltid gøy å være med mitt eldste bonusbarn på tur, og løpe om kapp ned fra topper vi har besøkt, selv om det gikk litt hardt utover albuen min ned fra Himmeltinden her om dagen. Turen i går var mer preget av vanskelighetsgrad, men som vanlig er du stødig, rolig og urolig. Tusen takk til deg og Innika som ga meg en flaske champagne på toppen, men som vi for sikkerhetsskyld smakte på da vi kom ned til bilen. Nå ligger det et lite norsk flagg i varden med våre navn påskrevet + tre småstein jeg fant ved bilen som en hilsen fra mine tre barn. Håper de neste som vil utfordre denne rakkeren også legger igjen et minne. Så er det bare å glede seg til resten av livet.

Wow!

Written by Olepetter 16.06.2019 15:29

Gøy at du har fullført, må kjennes utrolig godt. Gratulerer masse! Gleder meg til dronefilmen!

Sv: Wow!

Written by innerdal 16.06.2019 22:20

Tusen hjertelig takk for det. Turen var like hårete som jeg trodde, men jammen gikk den i boks. Motbakken opp var like tung som jeg husket fra sist, men denne gangen lå det noen glatte snøflanker som IKKE er noe hyggelig. Med Geir Rune Holm som leder føltes alt helt trygt, men jammen må bein og armer jobbe som rakkern i alle retninger. Nå er den tatt. Takk igjen og ha en forrykende flott sommer.

Grattis!

Written by uglefisk 16.06.2019 10:52

En ære å få bli med på finalen! Skål!

Fantastisk; endelig

Written by Stigun 15.06.2019 23:59

spikret du den! Gratulerer så mye, alle kommunetopper og øytopper komplette. Mektig imponert!!

Sv: Fantastisk; endelig

Written by innerdal 16.06.2019 22:59

Tusen takk for det og jammen var det litt av en opplevelse. Med verdens stødigste fører og lærevillige klatrere ble det en dag som faktisk slår Storen for min del. Innfarten var ikke høydaren denne gangen heller, men man må lide litt for opplevelsene. Nå kan du glede deg til dronefilmen som Ugglefisk jobber med. Takk for hilsen og vi ønsker deg mange år i høyden med luftige flotte opplevelser. Stor klem fra nord.

Gåsehuden står !

Written by morsor 15.06.2019 23:29

Så fikk du endelig revansje på denne rakkeren ! Store gratulasjoner.

Sv: Gåsehuden står !

Written by innerdal 16.06.2019 23:35

Tjoho og takk for det. Kan love deg at gåsehuden krøp opp og ned på de mest underlige steder i går og jaggu ble det 100 prosent utslag. Jeg har jo gått turen opp en gang før og gledet meg ikke helt vilt til det, men med en fører fra himmelen ble dette en stor opplevelse. Med en rask feiring på toppen var det 2 festlige rappeller jeg gledet meg mest til. I dag ble det en litt lettere luftetur for møre lårmuskler, vips så er vi klare for nye turer. Blir veldig hyggelig å møtes igjen. Takk for melding.

Hipp Hurra!!!

Written by Skippy 15.06.2019 23:14

Gratulerer så mye! Helt rå �

Sv: Hipp Hurra!!!

Written by innerdal 17.06.2019 00:05

Hipp hurra for oss alle som var på tur denne dagen. Takk for champagne og godt selskap i disse dagene i Lofoten. Nå er det bare å glede seg til resten av sommeren. Veeeeeldig hyggelig.

Gratulerer

Written by BjørnF 15.06.2019 21:32

Du er skikkelig tøff Inger Lise. Jeg er imponert!

Tusen, hjerteligste gratu-

Written by knutsverre 15.06.2019 21:14

lasjoner, Inger Lise! Dette var vel fortjent, og for et praktvær dere fikk!

Sv: Tusen, hjerteligste gratu-

Written by innerdal 16.06.2019 23:50

Tusen takk for det, kjære dere. Ja, vi har snakket mye om hva du presterte i den bestigningen, både underveis og i dag.. Hatten av for deg...tøffere kar skal man lete lenge etter. Jeg har hatt en stor opplevelse som faktisk slår Storen i vanskelighetsgrad. Nå går vi tilbake på vanlige flotte turen i verdens beste land. Så håper vi dere får en flott og luftig sommer. Gleder oss til å se dere igjen. Velkommen innom oss på Oppdal. Hils prinsessen din fra oss.